Kevin421's Uploads

Recent Comments

posted by Artur 8 months ago on The Spider Speed Boat (Draegast's creation in Trai
His laugh is very awful and artificial. And his egoism makes me upset
posted by Artur 8 months ago on The Spider Speed Boat (Draegast's creation in Trai
Draegast is the most moron what i've ever seen. Trust me
posted by wasdlucas 1 year ago on Samurai
Draegast'd! Congrats!
posted by Kevin421 1 year ago on Samurai(Meditation)
wasdlucas: Thank you for your supporting!

JerryBERRY: Bingo! Miku style flag!XD
posted by JerryBERRY 1 year ago on Samurai(Meditation)
lemme guess your banner is miku
posted by wasdlucas 1 year ago on Samurai(Meditation)
Wow Kevin! You're such an awesome builder!
I'll try it later if i have time ;D
posted by Jagadsatriayossa 1 year ago on The Dark Sword
thanks kevin421

posted by Kevin421 1 year ago on Samurai
I posted it to you~
This is the link.
http://besiegedownloads.com/machine/33844
posted by Jagadsatriayossa 1 year ago on Samurai
that arena made by you can you post
posted by Jagadsatriayossa 1 year ago on Black Knight
can you pls jus the black knight iam just have shit computer that killl my fps
posted by Kevin421 1 year ago on Knight&Samurai
Forgotten to post the link of Steam. =w=
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=772952512
Plz go there to leave a like or subscribe if you like it!
I will appreciate it!
posted by Kevin421 1 year ago on Samurai
Forgotten to post the link of Steam. =w=
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=772936792
Plz go there to leave a like or subscribe if you like it!
I will appreciate it!
posted by Kevin421 1 year ago on Black Knight
Forgotten to post the link of Steam. =w=
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=772869451
Plz go there to leave a like or subscribe if you like it!
I will appreciate it!
posted by Kevin421 1 year ago on Black Knight
leMinecraftian: You got me! XD

JerryBERRY: You're right...But I'm so lazy to change it and upload those things angain...Sorry! <3
posted by JerryBERRY 1 year ago on Black Knight
Can you name it Dark Knight because it sounds more better
posted by leMinecraftian 1 year ago on Black Knight
dude do you watch any anime? cuz that looked like the work of someone who watches anime, like me. except i have less skills.
gg m80
posted by ConDatEpicKoala 1 year ago on Samurai
kewl :D
posted by RIDDIK 1 year ago on Black Knight
that ballon burstout part was awesome
posted by DarkSiege 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update2)
Great creation I agree with wasdlucas,can you plz add a mediafire link for the skins
posted by DarkSiege 1 year ago on Long Range Missile Launcher
Great creation can you plz add a mediafire link tnx
posted by Kevin421 1 year ago on Little Fighter
Steam: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=764388105
posted by Kevin421 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update)
Sorry I don't make this skin, this is downloaded from steam. And I don't know how to share the skin pack from steam.
I think it is good if you can buy this game in steam so you can have many skin in the steam workshop. It can give a support to the developers to keep developing this beautiful game too!
posted by Kevin421 1 year ago on Long Range Missile Launcher
Did you download the mod in the Link? I use mod to make the wings back in position.
posted by DarkSiege 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update)
Great creation can you plz add a link for the skins not a mediafire link
posted by Roycehellion 1 year ago on Long Range Missile Launcher
Missile controls are universal so when you launch one after another it will start by going in the same angle the last missile did before firing. Other than that, pretty cool!
posted by Kevin421 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update2)
Thank you so much! you're such a nice guy! =D
posted by Mohamad5667782 1 year ago on Physics
Now I now how Albert Einstein dead ;)
posted by wasdlucas 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update2)
you really should be showcased bro
i had so fun that i added it to my steam best flying machines list ;)
oh yeahhh, here's a good tip for you bro:
http://forum.spiderlinggames.co.uk/index.php?threads/forum-guide-making-your-own-personal-besiege-banner-re-made.2024/
posted by Kevin421 1 year ago on Quadcopter-BWS (Update)
So I add somethings again...=P

http://besiegedownloads.com/machine/33347